Vesti

Kako se ja borim sa pandemijom

unnamed
strah-od-bolesti-psihološko-savetovanje-sana-beograd-4

Ma to je samo još jedan bezazleni virus. Cela ovo pandemija počela je ovom rečenicom gde mi poričemo koliko je sve ovo ozbiljno i da će sve ovo brzo da prođe.
To je upravo ono što ne treba da radimo. Trebamo shvatiti ovu stvar ozbiljno i da se pridržavamo mera zaštita koje su potrebne. Pandemija korona virusa napravila je pometnju širom sveta,broj zaraženih i preminulih raste iz dana u dan. Pored straha od samog dobijanja virusa i brige za bliske ljude, dosta me anksioznom čini i činjenica da je korona okupirala svaku oblast mog života. Praćenjem vesti na temu COVID-19 napravilo je pometnju u mojoj glavi i počela sam preterano da razmišljam o tome, da tražim što više informacija i da tražim racionalno objašnjenje zašto se sve ovo događa. Tome dodatno mogu doprineti naslovi na društvenim mrežama i razne neistine o ovom virusu. Izazivaju strah, zabrinutost, paniku i dolazi do neprihvatljivog ponašanja s ciljem da izbacim to iz sebe. Tada sam u stanju da udarim u bilo šta i razbacam sve po sobi kako bih se smirila. Jako je nepoznata i neprihvatljiva situacija u kojoj se nalazimo, sve je uskraćeno, svi su rigorozni i utisak je da nam je život pauziran do daljnjeg. Ljudi ne shvataju i dalje sve ovo ozbiljno. Umesto da sede u svojim kućama i pokušaju na bilo koj način da se zaštite od virusa, oni šetaju ,viđaju se sa drugim ljudima. Drže se logike „Ma nije to ništa strašno,brzo ću ja,neće meni biti ništa,to su samo moji prijatelji…“. Upravo to ne treba raditi. Pogoršaće se na taj način stanje i širiće se virus još više. Iako su to tvoji,naši,moji prijatelji bolje je voditi se logikom da ostanemo kod kuće i zaštitimo pre svega sebe, svoje prijatelje i porodicu time što ćemo voditi higijenu i strogo se pridržavati zabrane izlaska. Neki nisu svesni koliko mogu ugroziti svoj život pa šetaju čak i bez zaštite. Vanredno stanje je sa sobom donelo poteškoće sa školovanjem. Trebalo je prilagoditi se nastavi preko interneta i odvići se od učenja u grupama. Unelo je puno zabrinutosti kako ćemo se snaći u svemu tome za razliku od onih koji su školu već završili i nemaju problema s tim. Načini na koje ja pokušavam da potisnem sve ovo na stranu su: slušanje muzike, gledanje filmova, razgovor sa prijateljima putem društevih mreža, čitanje knjiga… Plačem kao malo dete ponekad zato što ne mogu da izađem da prošetam i vidim se sa dragim osobama. Umesto da razmišljam i brinem počela sam da vežbam i radim neke stvari da bih skrenula misli od svega ovoga. Uglavnom pustim neku komediju i smejem se šaljivim sadržajima na internetu kako bi mi brže prošlo vreme. A pre nego što zaspim maštam kako će biti lepo kada se sve ovo završi.
Teško je protumačiti kakvo ponašanje je oprezno, a kakvo paranoično u ovakvim situacijama. Sa jedne strane, strah me je i izolacije, nervoze i histerije koja može da usledi. Sa druge strane, ako je to jedini način da se suzbije širenje virusa, treba to poštovati i slediti ono što govore lekari.

Milica Bunjić S-21

Psihološki mehanizmi odbrane u borbi protiv korona virusa

_111279570_gettyimages-1212033983

strah-od-bolesti-psihološko-savetovanje-sana-beograd-4

U protekla dva meseca svedoci smo situacije koja se dešava u svetu, pa i u našoj državi, svima poznata kao pandemija KORONA virusom. Ceo svet proživljava isto što i mi. Dugotrajna izolacija, mnogo žrtava i obolelih, strah, uznemirenost, bes i sve što je karakteristično za ovakvu situaciju. Mere bezbednosti se konstantno pooštravaju od strane nadležnih, dovodeći do još većeg intenziteta i naglašenosti ovih emocija.

Na početku naš narod ovaj virus nije shvatio kao nešto ozbiljnije iz razloga što nije bio prisutan u našim krajevima već su bitku vodile druge države. Prvo se pojavio u Kini gde je stradalo više hiljada ljudi. Virus je počeo brže da se širi i stigao i do nas. Postalo je jasno da treba da zaštitimo svoje zdravlje,a dati su nam i načini kako – nosimo maske i rukavice, štitimo se od kontakata i sve će biti u redu. Ali šta je sa našim mentalnim zdravljem? Kako da se naš um zaštiti od situacije u kojoj nikada ranije nismo bili?
Naš um koristi sopstvene, psihološke mehanizme odbrane kako bi sebi olakšao. Ovi mehanizmi odbrane služe prvenstveno očuvanju celovitosti naše ličnosti i naše slike o sebi.

Pre izolacije i svih mera bezbednosti većina ljudi je razmišljala: „Ma, to je samo običan, bezazlen virus, čemu tolika panika!?“ ili “Ma to nije ništa, to je izmišljena priča, samo preuveličavaju.” To bi bila negacija jer odbijamo da stvarnost, činjenica ili ponašanje ne postoje. Kod male dece se često javlja regresija, spuštanje na niži stupanj u razvoju ličnosti. Deca koja mnogo slušaju dešavanja o trenutnoj situaciji misleći da je korona neko izmišljeno biće koje bi moglo da im naudi, od roditelja često zahtevaju da spavaju sa njima ili sa upaljenim svetlom, da ih čuvaju više nego obično. Čak bi moglo da dođe i do mokrenja u krevetu.

Acting out se kao ispoljavanje neprihvatljivog ponašanja sa ciljem izražavanja misli i osećanja javlja kod osoba koje u ovoj situaciji imaju problem sa zatvorenim prostorom i koje teško prihvataju mere bezbednosti. One će svoj bes ispoljiti na neprihvatljiv način (npr. udaraće u zid, bacaće stvari…). Kada sopstvene neprijatne emocije ne želimo da pokažemo iskoristićemo potiskivanje. Dobar primer u ovoj situaciji za to je kada osoba strahuje ali svoj strah neće pokazati već će govoriti „Ja se ne plašim, to je prolazna stvar“.

U iskušenju smo da, se svađamo sa porodicom jer koristimo pomeranje straha i besa kada dođe do novih mera bezbednosti jer ne možemo da se suprotstavimo ljudima koji su tu odluku doneli već ćemo praviti svađu u kući. Za razliku od onih koji ispoljavaju svoje emocije ima i onih koji posvećuju sve svoje vreme čitanju o virusu – oni koriste mehanizam odbrane koji se naziva intelektualizacija. Oni će tražiti dodatna objašnjenja za istu.
Kada želimo da ostvarimo neki cilj koji smo zamislili ,a znamo da se izlažemo riziku, mi ćemo iskoristiti racionalizaciju našeg ponašanja.U ovoj situaciji dobar primer za to je: „Idem samo da se vidim sa nekoliko prijatelja iz Beograda, neću baš odmah da se zarazim“..
.

Na kraju, naš um se trudi da zaštiti naše mentalno zdravlje na najbolji način koji ume. Pomozimo mu i iskoristmo ovaj mali višak slobodnog vremena trudeći se se da ga što više provodimo sa porodicom, da učimo, čitamo knjige, gledamo filmove i serije… Zaštitimo naše zdravlje i trudimo se da iz svega ovoga nešto naučimo i o sebi i o drugima, da rastemo i da se razvijamo i da izađemo bar podjednako vedri kao što smo bili i pre korone.

Mihailović Pavle
Antić Milja

Ljubav i prijateljstvo

Pitanje koje se muči i muškarce i žene od davnina jeste da li muškarac i žena mogu zaista biti samo prijatelji? Gde se završava prijateljstvo, a počinje romantična ljubav?
Možda odgovor na ova pitanja leži u našem sagledavanju prijateljstva i ljubavi i često sklonosti da jedno pomešamo sa drugim. Pa hajde da definišemo oba pojma.

Defincija prijateljstva: Prijateljstvo podrazumeva emocijalnu podršku, prihvatanje, lojalnost, poštovanje, zajedničke aktivnosti I druženje.
Za prijateljstvo je potrebno: poverenje, strpljenje, poštovanje, solidarnost, lojalnost, savetovanje, podržavanje, slaganje…
Definicija ljubavi: Ljubav je stanje jake emotivne naklonosti prema nekome ili nečemu
Za ljubav je potrebno: poverenje, podrška, lojalnost, slaganje, volja, istrajnost, samouverenje…

U mnogim društvima muško-ženska prijateljstva smatraju se neprikladnim I očekivana su samo do puberteta. Zbog toga su ovi odnosi često uzrok ljubomore u romantičnim vezama ili braku, zbunjuju prijatelje i porodicu, a ponekad i njih same. Oba pola preferiraju prijateljstva koja karakteriše emocijalna ekspresija, bezuslovna podrška, poverenje… Istraživanja pokazuju da je to najčešći slučaj u evropskim zemljama. Sumnja se da bar jedno od njih prikriva romantične emocije. Kako bi se razjasnili ovi odnosi, važno je reći da muškarci i žene imaju slične ideje o tome šta znači biti blizak sa nekim i sta znači imati bliskog prijatelja. A znakovi koji poazuju da vaše prijateljstvo možda nije samo prijateljstvo su: flertovanje, često vas dodiruje, pokušava da napravi kontakt očima, osećate da vas na neki način gleda drugačije od ostalih…
Mediji su često krivi za negativno mišljenje o muško-ženskom prijateljstvu, te mnogi smatraju da je ovakvo prijateljstvo samo prelazni period do nekog višeg nivoa između njih, da bi smo to utvrdili pozvaćemo se na anketu koju smo postavili poznanicima.

Anketirali smo naše vršnjake na ovu temu i evo šta su oni rekli.
Na pitanje: “Da li veruješ u muško-ženska prijateljstva I da li je moguće da se iz tog prijateljstva stvori ljubav?” dobili smo sledeće odgovore:
1. Verujem, ali zavisi od toga kako devojka izgleda, ako ona dobro izgleda teško da će muškarac nju gledati samo kao drugaricu. Ljubav može da se stvori vremenom, i te veze uglavnom budu sa manje ljubavi, ali sa više poštovanja i razumevanja i uglavnom su uspešne.
2. Verujem, imam dosta prijatelja, tako da verujem. Može da se stvori ljubav iz prijateljstva.
3. Verujem ali je retkost. Nekad, ne odmah, ali vremenom, mislim da uvek neko ima osećanja za tu osobu, zavisi od bliskosti. Ako se tipa ne misli na nerazdvojna prijateljstva, nema šanse, a ako je samo radi reda onda je moguće. Ali I neka prijateljstva iz detinjstva su prerasla u ljubav tako da nema pravila.
4. Očigledno je da verujem u muško-ženska prijateljstva, potpuno je ok da muškarac I devojka budu prijatelji. I da, verujem da može da se stvori ljubav iz prijateljstva, što ne bi mogla, ali u mom slučaju naravno NE.
5. Što se mene tiče mislim da ne postoje takva prijateljstva zato što su ipak to muška I ženska osoba I prevelika je privlačnost, ljubav se itekako stvori pre ili kasnije.
6. Ja iskreno verujem u muško-ženska prijateljstva ali zavisi. Mislim da postoje ako se druže od malena I ako su I jedan I drugi prijateljski nastrojeni, ali u većini slučajeva ako se kasnije upoznaju jedno se zaljubi I onda se pokvari prijateljstvo. A ljubav može da se stvori iz prijateljstva I to su obično najbolje I najduže veze, možda čak I za ceo život jer su I jedno I drugo dosta razumni u takvim situacijama I svega svesni. Poznaju se u potpunosti, znaju međusobne navike I jednostavno su navikli jedno na drugo I na međusobna ponašanja.
7. Ja verujem u muško-ženska prijateljstva, mislim da su takva pojedina prijateljstva iskrenija od pojedinih ženskih samo… Iskreno imam više muških prijatelja nego ženskih ali to je sve ok po meni. Ali ipak na neki način može da se stvori ljubav.
8. Muško-ženska prijateljstva postoje, međutim smatram da će makar na trenutak da ti padne na pamet ta osoba u drugom kontekstu, I smatram da je to normalno jer ako se sa nekim čuješ svaki dan I deliš sa njim I dobro I loše sam mozak će da počne da simpatiše tu osobu ali naravno I da ostane na tome I da se ugasi vremenom.

Postavili smo anketu osobama koje smo sreli:
1.Da li veruješ u ljubav?
a)DA b)NE c)MOŽDA d)AKO JE PRAVA
2.Da li veruješ u prijateljstvo?
a)NE BAŠ b)DA c)NARAVNO d)AKO JE UZVRAĆENO
3.Koliko često vidiš određenog druga ili drugaricu u drugom kontekstu? Obrazloži svoj odgovor.
a)RETKO b)ČESTO

Skoro 73% ljudi reko je da veruje u ljubav,
24% da veruje u prijateljstvo,
I 87% da su često bili zaljubljeni u prijatelje.

Činjenica je da je teško definisati oba pojma tako da se uklope u svačije poimanje prijateljstva odnosno ljubavi. Svako na drugačiji način vidi i oseća prijateljstvo i ljubav. Naša preporuka je da razmislite šta za vas podrazumeva ljubav, a šta prijateljstvo, da se vodite i znanjem i srcem i otvoreno i bez stida pokazujete svoja osećanja!

Milja Antić i Pavle MIhailović, S21

APEL NA SVE UČENIKE DA BUDU OBAZRIVI

Iako je korona virus lako prenosiv i preti da preraste u epidemiju svetskih razmera, zdravstveni stručnjaci napominju da nema mesta panici.

Glavni savet Svetske zdravstvene organizacije je da možete da se zaštitite od svih respiratornih virusa pranjem ruku, izbegavanjem ljudi koji kašlju i kijaju i svesnim naporom da ne dodirujete oči, nos i usta. Posebno treba pojačati higijenu ruku, preporuka je da se ruke peru vodom i sapunom najmanje 20 sekundi, kao i da se koriste alkoholni gelovi za dezinfekciju ruku. Preporučuje se nošenje maski preko usta i nosa ukoliko se boravi u prostoru gde su masovna okupljanja. Ne postoje lekovi ili vakcine za novi virus, a na njega ne deluju ni antibiotici – većina ljudi se sama oporavi.

Ovim apelujemo sve učenike naše škole da budu oprezni i pojačaju svoju higijenu!

pranjeruku

KATARINA JOVANOVIĆ – MLADI TALENAT BORILAČKIH VEŠTINA

IMG_20200310_123534_207

Naša škola kao i uvek ima običaj da podržava mlade talente. Sada smo ponovo otkrili novi sportski talenat u našoj školi. Katarina je primeran učenik Tehničke škole u 3. godine smera Mašinski tehničar za kompjutersko konstruisanje, pored svega veoma je fokusirana na borilačke sportove kojim se bavi 11 godina. Poseduje prvi Dan crnog pojasa i iza sebe ima osvojene dosta značajnih nagrada:

-Na državnom prvenstvu u borilačkim disciplinama zauzela je 1. (PRVO) mesto dok je na istom takmičenju iz discipline karate zauzela 2. (DRUGO) mesto.
-Na svetskom prvenstvu je zauzela 11. (JEDANAESTO) mesto u disciplini karate.
-U prvom kolu „LIFE“ proslavila se 1. (PRVIM) mestom za karate.
-U drugom kolu „LIFE“ zauzela je 3. (TREĆE) mesto u borbama.

Pitali smo je kako je započela svoju sportsku karijeru:

“ Kao mala sam gledala borilačke veštine i jednostavno mi se svidelo da treniram taj sport da naučim kako da se odbranim od neprijatelja, da postanem vrhunac majtorskog zvanja karate-a što sam i postigla aktivnim treniranjem „

Takođe nam je rekla da joj dosta znači motivacija njenih roditelja i prijatelja. Zbog takve podrške uspela je da postigne odlične rezultate i da uskladi vreme za školu i trening.

Sada joj predstoje još brojna bitna takmičenja, za koja se već sada naporno sprema da bi ostvarila što bolji rezultat i pokazala svoj talenat.

Želimo joj sreću u daljem uspehu i da postigne što bolje rezultate. Naša škola je ponosna na ovakve učenike i predstavljanju škole.

IMG_20200310_123534_207IMG_20200310_123541_513IMG_20200310_123544_157IMG_20200310_123604_003IMG_20200310_123606_715

 

Novinari/reporteri: Lazar Ivkovic, Mihajlo Stanković

 

HIPPO 2020 – UČEŠĆE TEHNIČKE ŠKOLE

Gimnazija u Zaječaru je već sedmu godina domaćin Međunarodnog takmičenja iz engleskog jezika – International English Language Competition, Hippo. U subotu 29. februara u zaječarskoj Gimnaziji po sedmi put održana je preliminarna runda Međunarodnog takmičenja iz engleskog jezika – 8th Hippo International English Language Olympiad 2020 u okviru koje se učenici bore za plasman na polufinalni deo takmičenja.

Ovo je peta godina učešća naših učenika na ovom takmičenju.

Naša škola je ove godine imala 14 učesnika.

U kategoriji Hippo 4, učenika 1. i 2. razreda 9 takmičara:
Pejović Dimitrije E11,
Stamenković Filip E13,
Kostić Nikola, Minčić Aleksa E14,
Trifunović Vuk E23,
Bošković Aleksa, Dimitrijević Jovan, Jaegers Luka i Stojanović Miloš E 24.

U kategoriji Hippo 5, učenika 3. i 4. razreda 5 takmičara:
Savatović David E33,
Janković Ana, Lilić Miloš, Stojanović Malden E34
Hamzić Zoran E41.
Rezultati preliminarne runde biće poznati za 10 dana.

Nadamo se najboljem i želja nam je da nadmašimo više nego dobre prošlogodišnje rezultate i očekujemo da se veći broj naših učenika plasira u u polufinalni deo takmičenja.

Nastavnici koji su učestvovali u organizaciji i realizaciji takmičenja su Slobodanka Stanković-Petrović, Miodrag Momčilović i Saša Nikolić koji je i pripremao učenike za takmičenje.

88944787_2407086596060057_1680310679300472832_n88110955_2407086819393368_5853034160855187456_n

3. MESTO NA MEĐUOKRUŽNOM TAKMIČENJU U KOŠARCI 02.03.2020

U Aleksandrovcu je danas održano Međuokružno takmičenje u košarci za učenike srednjih škola. Ekipa novinara nije bila u mogućnosti da idu direktno na licu mesta dešavanja turnira (Aleksandrovac) ali smo veoma brzo i efikasno dobili informacije od profesora fizickog Branislava Marića zahvaljujemo se profesoru u ime novinarskog tima. Naši košarkaši pod vođstvom Branislava Marića, profesora fizičkog vaspitanja, osvojili su TREĆE mesto. Učenicima i nastavniku čestitamo na ostvarenom rezultatu i predstavljanju škole. Sledeći put se trudimo da dodjemo do zlata PRVO mesto, želimo još bolji uspeh u predstojećim takmičenjima.

Ovo je fotografija košarkaškog tima:

89017588_2404804106288306_4827894208251559936_o

Održan turnir u igrici „PES“

U subotu, 7. marta, održan je turnir u igrici „PES“. Učenik naše škole Veljko Salković je osvojio prvo mesto u disciplini „Dva na dva“. „PES“ je poznata fudbalska igrica, i turnir su organizovali vlasnici organizacije „Timočka eSports“.

Veljko je sa svojim saigračem osvojio nagradu od 3000 dinara.

turnir2 turnir1

REGIONALNO TAKMIČENJE UČENIČKIH KOMPANIJA U NIŠU

Kao i svake godine na takmičenju učeničkih kompanija u Nišu bile su mnoge kompanije iz Zaječara. Takmičenje učeničkih kompanija održava se svake godine u Martu gde se mnoge kompanije takmiče sa raznim kreativnim idejama. Kompanije se takmiče za dalje plasman u Beogradu, kao i svake prethodne godine i ove godine je bila učenička kompanija „KAMI“. Koja je među prvima krenula da se takmiči sa svojim proizvodima, njihovi proizvodi od origamija su i ove godine mnogo ostavili bez daha takođe kao i njihovi realistični proizvodi 3D maketa.

89747857_213372873381748_2030675599999107072_n87715772_206144353781716_6245571081965404160_n88257497_654006045419904_9108322902515646464_n

Nacionalno takmičenje poslovni izazov – Beograd

Nacionalno takmičenje poslovni izazov ima dugu tradiciju među učenicima naše škole. Veliki broj učenika se priprema i aktivno učestvuje u svim rangovima takmičenja za najbolju poslovnu ideju i osmišljeni biznis plan. Pregled našeg učešća u ovom projektu :

https://rtvbor.rs/poslovni-izazov-za-srednjoskolce/

https://rtvbor.rs/poslovni-izazov-za-srednjoskolce/

13112019_Poslovni_izazov_srednjoskolci

pi
ZAJEČAR – Zaječar je 2018.g. bio domaćin jednog od šest regionalnih takmičenja srednjoškolaca u preduzetničkim veštinama pod nazivom “Poslovni izazov”. Učestvovalo je 75 učenika iz 12 srednjih škola iz Timočke krajine, kojima je bio postavljen „izazov” odnosno zadatak koji predstavlja realan poslovni problem. Cilj je unapredjenje preduzetničkog duha i povećanje svoje mogućnosti za zapošljavanje. Članovi tri prvoplasirana tima plasiraće se u nacionalno finale januara 2020. godine u Beogradu, a pobednici će učestvovati na Poslovnom izazovu zapadnog Balkana u aprilu 2020. godine u Zagrebu. Takmičenje realizuje organizacija Dostignuća mladih u Srbiji u saradnji sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj – USAID i brojnim sponzorima.

Održano predavanje o gamingu

U utorak 03.03.2020. u biblioteci Tehničke škole u Zaječaru održano je predavanje o „Gamingu“ .
Objašnjena je osnovna razlika između „no lifera“ i profesionalnog „gamera“ . Takođe su nabrojane stavke na koje „gameri“ moraju da vode računa kako bi mogli da napreduju maksimalno.
Zaječar ima svoju gaming organizaciju – „Timočka esports“ i prikuplja najbolje mlade „gamere“ u nadi da se razvije i probije na veći nivo.
Imaju svoj instagram profil sa nazivom „timockaesports“ , i ko je propustio predavanje može da se informiše direktno putem poruke.
Takođe se traže zainteresovani ljudi čije je znanje i van „gaminga“ (design,..).

smartsmart

Erazmus+ projekat „Evropsko iskustvo“

Sa zvaničnog portala Tehničke Škole u Zaječaru, saznali smo da su u periodu od 8. do 22. februara u Bragi (Portugalija) boravilo je petnaest učenika i četiri nastavnika naše škole. Poseta je izvedena u okviru Erazmus+ projekta „Evropsko iskustvo“. Sve pripremne aktivnosti i mobilnost su protekle odlično. Tokom perioda mobilnosti učenici su bili raspoređeni u sedamrazličitih firmi u zavinosti od područja rada učenika. Osim 10 radnih dana stručne prakse učenici su imali priliku da se upoznaju i sa kulturom Portugalije. Vratili su se u svoj grad a sa sobom poneli lepe uspomene, nove prijatelje, nova znanja. Pratite našu stranu i pridružite se događajima koji će uslediti u narednom periodu u okviru kojih će učenici i nastavnici predsatviti kulturu Portugalije iz njihovog ugla, sistem obrazovanja u Portugaliji i njihove učeničke prakse. Učenici I nastavnici koji su učestvovali u projektu zahvalni su svim nastavnicima koji su pripremali učesnike i bavili se administrativnim, logističkim i finansijskim poslovima u projektu.Takođe zahvalni su i kompanijama koje su prihvatile naše učenike i pružile im priliku da unaprede svoja znanja, i velika zahvalnost organizaciji “Braga Mob” koja je naša partnerska organizacija na tom projektu.

Fotografija korisnika Tehnička škola Zaječar

Screenshot_1 Screenshot_2 Screenshot_4 Screenshot_5Screenshot_3Screenshot_6Screenshot_7Screenshot_8Screenshot_9Screenshot_10

Uspeh učenika na takmičenju „Dabar“

Milan Čikarić i Đorđe Spasić, učenici Tehničke škole iz Zaječara, postigli su odličan rezultat na međunarodnom takmičenju iz informatičke i računarske pismenosti – „Dabar“ i sa osvojenih 116 poena su se plasirali na republički krug takmičenja.
Pitali smo ih da opišu ceo događaj pre i tokom takmičenja, na to su rekli: “Spremali smo se par dana pred takmičenje jer nismo očekivali prolazni uspeh. U okrugu smo jedini koji smo prošli dalje na republičko takmičenje. Ovo nam nije predstavljalo problem jer smo se spremali u slobodno vreme i jer nam je bilo zanimljivo. Ovo takmičenje je neka vrsta testa logike i informatičke pismenosti, pa nije ni bilo previše priprema za  20. januar  kade je bilo republičko takmičenje gde smo ostvarili dobre rezultate. “ ,rekli su nam učenici odeljenja E24 koji su predstavljali našu školu .

 

TRINAESTI SVETOSAVSKI TURNIR U ŠAHU ZA UČENIKE SREDNJIH ŠKOLA

Dana 24.01.20120 godine ,Tehnička škola Zaječar po trinaesti put bila domaćin ljubiteljima šaha. Na turniru je učestvovalo deset srednjoškolaca. Nakon interesantnih i uzbudljivih partija treće mesto osvojio je Petar Stešić, učenik prvog razreda naše škole, drugo mesto osvojio je Mihajlo Stanković, učenik drugog razreda, šampionka Svetosavskog turnira u šahu je po treći put za redom Slađana Kostić, učenica trećeg razreda naše škole. I ovaj put sudija na turniru je bio Vladica Simić.
82848894_2332725056829545_4071532634721746944_o

Svetosavski konkurs 2020 – nagrada Matiji Jankoviću

Na literarnom konkursu „Sveti Sava“ nagradu u kategoriji učenika srednjih škola osvojio je Matija Janković učenik četvrtog razreda obrazovnog profila elektrotehničar informacionih tehnologija – ogled.

Katiheta Miljan Mladenović dobio je pohvalnicu za nastavnika nagrađenog učenika u kategoriji učenika srednjih škola.

Čestitamo Matiji i Miljanu na postignutom rezultatu i predstavljanju škole.

82960207_2334784079956976_6019385790486806528_n